مزاياي بازسازي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

مزاياي بازسازي

۱۸ بازديد

امروزه ايجاد مقداري تنوع در زندگي يكنواخت شهري امري ضروري و غير قابل انكار است. بازسازي ساختمان يكي از اين راههاي ايجاد تنوع در محيط زندگي است و با دانستن مزاياي بازسازي مي توان انگيزه لازم براي شروع يك زندگي بهتر در محيطي زيباتر را پيدا كرد.

جلوگيري از ريسك جابجايي
وقتي شما يك بنا را بازسازي مي كنيد به عمر مفيد آن مي افزاييد.
در بسياري موارد ترك محل سكونت يا كار به دليل كهنگي و قديمي شدن براي ما خسارات بسيار زيادي خواهند داشت. در بسياري موارد ما نمي توانيم محل سكونت خود را ترك كنيم و آن دلايل متعدد دارد. وابستگي به محل زندگي گاهي سبب مي شود كه ما نتوانيم براي نو شدن خانه يا محل كار آن را تغيير دهيم. مثلاً شما در محله اي زندگي مي كنيد كه همه نوع امكانات رفاهي را دارد و مناسبترين مكان براي شما محسوب مي شود بنابراين ضعف ساختمان شما دليل قانع كننده اي براي تعويض آنجا نيست و بنابراين تنها گزينه مناسبي كه مطرح مي شود اين است كه ساختمان خود را بازسازي كنيد. اين كار سبب مي شود بدون وارد آمدن خسارات ناشي از جابجايي ساختمان با هزينه اي به مراتب كمتر از جابجايي ، در محل خود محيط را نو كنيد.
اين روزها مردم كمتر ريسك جابجايي را به خود مي دهند و سعي مي كنند در همان محل زندگي خود اقدام به نوسازي و بازسازي ساختمان خود نمايند

داشتن ساختماني با نماي دلخواه
بازسازي اين امكان را به شما مي دهد كه محيط را طبق دلخواه خود بازسازي و دكور كنيد. اين موضوع در خريد خانه وجود ندارد و شما ناچاريد در هنگام خريد سليقه سازنده را بپذيريد و يا سليقه هاي نزديك به خود را انتخاب كنيد . ولي هنگامي كه شما اقدام به بازسازي خانه قديمي خود مي كنيد مي توانيد هر آنچه را كه مد نظر داريد در منزل قديمي خود پياده كنيد. بازسازي منازل قديمي و بازسازي آپارتمانهاي قديمي يك كار تخصصي است كه بسياري از شركت ها در اين زمينه فعاليت دارند.

ساختمان دلخواه با مناسب ترين هزينه

شما مي توانيد قبل از اقدام به بازسازي حتماً از مشاوران زبده در اين زمينه مشاوره بگيريد تا با توجه به هزينه در نظر گرفته شدن توسط شما براي بازسازي منزل بتوانند بهترين پيشنهاد را ارائه دهند.
بازسازي ساختمان شامل بازسازي ساختمان بصورت جزئي و بصورت كلي است. در بازسازي كلي كه معمولاً براي خانه هاي بسيار قديمي صورت مي گيرد ، به دليل گذشت زمان بسيار ، بخشهاي آسيب ديده بيشتر هستند و همچنين به دليل تغيير در سليقه و سبكها بسياري از بخشها بايد تغيير كرده و تيغه بندي ها و حتي قسمتهاي مختلف ممكن است جابجا شوند. مثلاً آشپزخانه هاي قديمي اپن نبوده اند و اين مي تواند در بازسازي خانه به سبك جديد تغيير نمايد.

منبع: مزاياي بازسازي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.