پارچه ديواري كلاسيك

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

پارچه ديواري كلاسيك

۱۶ بازديد

پارچه ديواري كلاسيك در واقع نوعي از كاغذ ديواري است كه از جنس الياف و پارچه مي باشد. اين نوع پارچه ديواري كلاسيك قابل شست و شو هستند و كيفيت و استحكام بيشتري نبست به كاغذ ديواري دارد. پارچه ديواري امروزه طرفدار بيشتري نسبت به كاغذ ديواري دارد. از پارچه هاي ديواري به غير از مصارف خانگي در هر محلي كه از كاغذ ديواري استفاده مي شد، مي توان استفاده كرد.

تنوع در پارچه هاي ديواري زياد است كه با توجه به مشخص كردن محل مورد نظر مي توان بين پارچه ديواري كلاسيك و پارچه ديواري مدرن يكي را انتخاب كرد. پارچه ديواري ها هم مانند وسايل ديگر منزل مدرن و كلاسيك دارد كه برحسب سليقه و همخواني لازم ديگر بايد بين كلاسيك و مدرن انتخاب كرد. اگر مي خواهيد نصب پارچه ديواري براي فضاي پذيرايي استفاده كنيد، از طرح هاي شلوغ استفاده كنيد زيبايي و جلوه خاصي به فضا مي دهد و فضا را مجلل تر مي كند. براي ديوارهايي كه پشت تلويزيون قرار دارند از پارچه ديواري كلاسيك با رنگ تيره استفاده نماييد چون باعث مي شود هنگام ديدن تلويزيون صفحه نمايش آن بهتر و واضح تر ديده شود.

مزاياي پارچه ديواري كلاسيك

مزاياي پارچه ديواري كلاسيك بسيار زياد است. اين پارچه ديواري ها مزايا منحصر به فردي نسبت به رنگ و كاغذ ديواري دارند. كاغذ ديواري به صورت رولي هستند و زمان نصب رول ها كنار هم قرار مي گيرند و بين رول هاي چسبيده به هم درزهايي ايجاد مي شود كه در پارچه ديواري ها اين درز ها را نداريم. پارچه ديواري ها قابيلت شستشو دارند نه اينكه با دستمال آن را پاك كنيد بلكه به صورت مستقيم آب را روي آن بريزيد و با مواد شوينده آن را تميز كنيد. پارچه ديواري ها زماني كه به هر دليل آتش بگيرد به راحتي مي توان آن را خاموش كرد و شعله آتش را بيشتر نمي كند. يكي از نكته هايي كه سبب پرفروش بودن اين پارچه ها مي باشد آكوستيك بودن آن است كه از ورود و خروج صدا جلوگيري مي كند. مزاياي پارچه ديواري كلاسيك و نصب پارچه ديواري كلاسيك در كمترين زمان، موجب مورد توجه قرار گرفتن اين نوع پارچه ديواري ها شده است.

 

امروزه برندهاي مختلفي پارچه ديواري كلاسيك را در رنگ ها و طرح هاي متنوعي توليد مي كنند كه  شركت آرين آرايه در زمينه پارچه ديواري كلاسيك ارائه دهنده محصولات تمامي برندها است و براي نصب اين پارچه ها داراي نصاب هاي ماهر مي باشد كه پارچه را به ظريف و تميز نصب مي كنند و كار را به شما تحويل مي دهند.

منبع: پارچه ديواري كلاسيك

تلفن اختصاصي:  88376557


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.