قبل و بعد بازسازي ساختمان

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

قبل و بعد بازسازي ساختمان

۲۴ بازديد

احتمالا شما هم قبل و بعد بازسازي خانه هاي قديمي را ديده ايد و از تغييرات اعمال شده شگفت زده شده ايد و احتمالا شما هم تصميم گرفته ايد كه ساختمانتان را بازسازي كنيد. امروزه خيلي از خانه هاي قديمي كه چند سالي از عمرشان گذشته است نياز به بازسازي دارند تا فضايي زيبا و مدرن را به وجود آورند؛ بنابراينبازسازي خانه قديمي بسيار مهم و اساسي مي باشد. طرح هاي متنوعي را طراحان دكوراسيون داخلي ايجاد مي كنند تا شما فضايي گرم و دلنشين داشته باشيد. با استفاده از ترفندهاي بسيار كوچك مي توان كاري كرد كه فضا بزرگتر به نظر بيايد. بازسازي ساختمان شامل تعويض كابينت ها، كاشي سرويس بهداشتي، استفاده از ديوار پوش كاغذ ديواري يا پارچه ديواري، تعويض تجهيزات سرمايي و گرمايي داخلي و خيلي كارهاي ديگر كه قبل و بعد بازسازي خانه قابل مقايسه نخواهد بود. بازسازي خانه در واقع نو كردن آن خانه است مثلا برداشتن تيغه هاي اضافي خانه يا اضافه كردن تيغه كه سبب بزرگتر شدن فضا مي شود. با انجام بازسازي خانه سبب افزايش مقاومت و ايمني آن مي شود كه به مرور زمان از بين رفته است.

يكي از قسمت هاي خانه كه در دكوراسيون داخلي بسيار تاثير مي گذارد آشپزخانه است كه در بازسازي كابينت ها و نماي آن را تعويض مي كنند و به كابينت هاي MDF يا هايگلاس تبديل مي كنند.

مشاوره بازسازي خانه

جهت مشاوره بازسازي خانه با مشورت با متخصصان اين كار از آنها بخواهيد طرح سه بعدي كه قرار است اجرا شود را براي شما ترسيم كند تا شما ذهنيتي راجع بهقبل و بعد بازسازي خانه داشته باشيد و آن را با سليقه خود تغيير دهيد.

قبل از اقدام به كارهاي بازسازي ساختمان لازم است با يك شركتي كه خدمات بازسازي را انجام مي دهند مشاوره بازسازي خانه انجام مي دهيد، با مشخص كردن بودجه اي كه براي بازسازي در نظر گرفته ايد و مشورتي كه با متخصصان اين كار مي كنيد سبب مي شود تغيير اساسي از قبل و بعد بازسازي خانه را احساس كنيد. شركت آرين آرايه در زمينه بازسازي خانه قديمي، بازسازي نماي ساختمان و … با استفاده از متخصصان اين كار بهترين كار را با نازل ترين قيمت براي شما انجام مي دهند.

منبع: قبل و بعد بازسازي ساختمان

تلفن اختصاصي:  88376557

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.