كابينت هتل يا تالار

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

كابينت هتل يا تالار

۱۶ بازديد

امروزه با پيشرفت تجهيزات و وسايل تزئيني كه براي تالارها و هتل ها در بازار موجود است، تالارها و هتل هاي قديمي كم كم مشتري هاي خود را از دست مي دهند و همه به تالار و هتل هاي مدرن و جديد روي مي آورنند. يكي از قسمت هاي تالار و هتل اهميت فراواني دارد آشپزخانه آن است كه با وجود تجهيزات و كابينت هاي مناسب مي توانند سرويس دهي بهتري داشته باشد.

فضايي كه آشپزخانه هاي هتل يا تالار دارند به طور قطع نسبت به فضاهاي آشپزخانه هاي مسكوني متفاوت است. به همين دليل براي انتخاب كابينت هتل يا تالار بايد دقت بسيار زيادي داشت. امروزه طرح كابينت آشپزخانه جديد با قابليت هاي متفاوتي در دست طراحان مدرن مي باشد كه براساس سليقه، توان مالي و فضاي آشپزخانه هتل يا تالار، از بين هزاران طرح مي توانيد طرح كابينت هتل يا تالار خود را انتخاب كنيد. از برند هاي معروف كابينت مي توان برندهاي تركيه اي را نام برد كه از همه لحاظ كابينت هاي آن درجه يك است.

بهترين كابينت هتل يا تالار

كابينت آشپزخانه هاي هتل يا تالار را هرچند سال يك بار بايد بازسازي كرد زيرا در طول 24 ساعت روز در حال استفاده هستند و به مرور زمان فرسوده مي شوند. براي انتخاب بهترين كابينت هتل يا تالار بايد از كابينت هايي استفاده شود كه در برابر آب مقاوم باشد و رويه ضد خش داشته باشد كه با گير كردن اجسام تيز صدمه نبيند. به جز زيبايي بايد به كارايي و مفيد بودن آن توجه بيشتري داشت.

بهترين جنس براي استفاده براي اين كابينت ها، كابينت هايگلاس هستند كه امروزه رونق زيادي در اين صنف ها پيدا كرده است. اين نوع كابينت داراي صفحه اي صيقل وبراق است، كه زيبايي كابينت را به خاطر انعكاس نور چند برابر مي كند. كابينت هاي هايگلاس از نوعي MDF است كه از يك لايه روكش پلكسي گلاس محافظ شده است اما روكش آن نوعي پلاستيك است. يكي از مواردي كه زيبايي كابينت هايگلاس را بيشتر مي كند انتخاب دستگيره ساده براي آن مي باشد. يكي از مزيت هاي كابينت هايگلاس اين است كه به دليل صاف و صيقل بودن آن نوعي نماي ساده و زيبا به آشپزخانه مي دهد كه سبب مي شود فضايي مدرن را خلق كند. ديگر مزيت اين نوع كابيت پاك كردن راحت سطح آن است كه با استفاده از يك دستمال نم دار براقيت آن را باز مي گرداند.

شما مي توانيد براي بازسازي كابينت هتل يا تالار خود به شركت آرين آرايه مراجعه نماييد. طراحان حرفه اي آرين آرايه با بازديد از محل شما بهترين طرح بهينه را به شما ارائه مي دهند و با اعمال سليقه شخصي شما بر آن و انتخاب نوع متريال متناسب با بودجه شما بعد از ساخت كابينت توسط گروه حرفه اي شركت آرين آرايه، نصب كابينت آشپزخانه هتل و يا تالار شما در اسرع زمان صورت مي گيرد.

منبع: كابينت هتل يا تالار

تلفن هاي تماس :

۰۲۱۸۸۳۷۶۵۵۸
۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳
۰۹۱۲۹۳۱۰۹۴۷
۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.