تعميرات آپارتمان

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

تعميرات آپارتمان

۲۱ بازديد

با گذشت زماني كه در يك آپارتمان زندگي مي كنيم قسمت هايي از آن دچار خرابي و فرسودگي مي شود كه و ما را به فكر تعميرات آپارتمان مي اندازد تا بتوانيم در آن با آرامش زندگي كنيم. در بعضي مواقع آن قدر به آپارتمان رسيدگي نشده است نياز به بازسازي ساختمان دارد يعني بعضي از قسمت هاي آن را بايد تخريب كرد. در صورت خرابي قسمتي، اگر به سرعت آن را تعمير كنيم هزينه و وقت كمي را صرف خواهيم كرد. ممكن است در آپارتمان قديمي كه شما زندگي مي كنيد از كابينت هاي قديمي فلزي استفاده مي كنيد و قسمت هاي مختلف كابينت پوسيده شده است و رنگ هاي آن ريخته شده يا اينكه در هنگام باز و بسته كردن درب هاي آن دچار مشكل مي شويد و آشپزخانه اي بهم ريخته و نامرتب داريد در اين شرايط بهتر است به دنبال تعمير يا تعويض آن باشيد كه ما به شما پيشنهاد مي كنيم از كابينت هاي آشپزخانه مدل جديد كه از ورق هاي MDF ،هايگلاس و … استفاده نماييد و فضاي آشپزخانه را به فضايي مدرن و زيبا تبديل كنيد كه در دكوراسيون داخلي ديگر فضاي خانه نيز تاثيرگذار است. در آپارتمان ها بعد از گذشت زمان، ديوار ها به دليل نم زدگي يا سرما و گرما دچار ترك هايي مي شوند كه يكي از نكته هاي مهم در تعميرات آپارتماناست، زماني كه آن ترك ها را مشاهده مي كنيد فضاي خانه را زشت و نامطلوب مي كنند و بهتر است به فكر تعمير و بازسازي آپارتمان خود باشيد.

تعمير ديوارهاي آپارتمان به اين صورت است كه رنگ روي ترك را تراشيده و آن را سمباده مي زنند تا تقريبا ترك ها از بين برود و با استفاده از ديوار پوش هاي متنوعي اعم از كاغذ ديواري، پارچه ديواري، رنگ و … كه هر كدام طرح ها و رنگ هاي منحصر به فردي دارد ديوارها را بپوشانيد ولي قبل از اقدام به پوشاندن ديوارها از دليل ترك ها مطلع شويد و عيب آن را برطرف نماييد و مطمئن شويد از نم زدگي نيست زيرا اگر دليل ترك ها نم زدگي باشد بعد از گذشت زمان كوتاهي دوباره ديوارها ترك مي خورند.

در بازسازي ساختمان توجه داشته باشيد كه لوله هاي آپارتمان هاي قديمي بعد از مدت زمان زيادي هيچ گونه تعميراتي روي آنها انجام نشده است ممكن است بتركد يا دچار مشكلي شود كه نياز به تعمير داشته باشد و در صورت بي توجهي به آن دچار خرابي هاي بيشتر مي شود. در تعميرات آپارتمان بايد كار را به دست افراد ماهر و حرفه اي سپرد و از كار آنها اطمينان داشته باشيد و به صورت سرسري تعمير نشود و بعد از مدتي دچار خرابي بدتري شود. از قسمت هايي كه در آپارتمان اهميت فراواني دارد سرويس بهداشتي است كه در صورت لق شدن كاشي هاي آن سبب نم زدگي به ديوارها آپارتمان يا به طبقات ديگر مي شود.هر چند وقت يكبار سرويس هاي بهداشتي نياز به بند كشي دارند تا از لق شدن كاشي ها جلوگيري شود. براي تعميرات آپارتمان بايد زماني را مشخص كرد كه به طور مثال سالي يك بار تمام قسمت هاي خانه توسط متخصص بازديد شود و در صورت بروز مشكلي آن را رفع كنند تا ايجاد دردسر و مشكل نكند در صورتي كه برنامه اي مرتب براي تعميرات آپارتمان داشته باشيد هميشه آپارتمان شما سالم بوده و با آرامش در آن زندگي خواهيد كرد و متحمل هزينه هاي سنگين كل بازسازي آپارتمان خود در يك زمان نمي شويد.

 

اهميت تعميرات آپارتمان

 

قسمتي از آپارتمان كه داراي اهميت است براي تعمير پشت بام است كه آسفالت يا ايزوگام آن با گذشت زمان، ديگر آن كارايي كه بايد داشته باشد را ندارد و بايد تعمير و نوسازي شود زيرا زماني كه گرما و سرما با آن به طور مستقيم ارتباط دارد سبب خرابي آن مي شود و بهتر از در اين قسمت آپارتمان از بهترين متريال استفاده شود تا با گذشت زمان كوتاه نياز به تعمير نداشته باشد. در آپارتمان هاي قديمي كه از تجهيزات قديمي سرمايشي و گرمايشي استفاده شده است در هر فصلي به مشكل برمي خورند، آرامش خود را از دست خواهند داد و بهتر است به جاي تعميرات مكرر و بي فايده سيستم تجهزات را به سيستم هاي مدرن و جديد تبديل كنند تا هم در مصرف انرژي صرفه جويي كنند و هم اينكه آرامش منزل حفظ شود. ممكن است در طول سال هزينه تعمير اين سيستم هزينه بيشتر و وقت بيشتري نسبت به تعويض ان استفاده شود. آپارتمان هاي امروزي كوچك هستند و حياط هاي نقلي و كوچكي دارند كه توجه زيادي به آنها نمي شود بلكه آن فضا از اهميت زيادي در آپارتمان است و در مرحله اول هر شخصي كه وارد ساختمان مي شود حياط به چشمش مي خورد در بعضي از حياط ها به چشم مي خورد سراميك هاي كف آن شكسته ويا كثيف هستند كه نياز به تعمير و بازسازي دارد. در زمينه هايي مثل تعمير حياط، ترك هاي راه رو، سيستم گرمايشي و سرمايشي به عهده مدير ساختمان است كه بايد فردي مسئول باشد و به غير از سالم بودن آپارتمان به زيبايي آن نيز توجه كند. در صورتي كه هر قسمت از آپارتمان دچار خرابي مي شود، به طور بهينه تعمير شود باعث افزايش بيشتر عمر ساختمان مي شود و چندين سال به راحتي مي توان در آن زندگي كرد. در بعضي مواقع به چشم مي خورد كه شيرهاي آشپزخانه، سرويس بهداشتي و … چكه مي كنند و با تعويض يك واشر براي آن شير مي توانيد آن را تعمير كنيد و همچنين در مصرف آب صرفه جويي نماييد و در صورت توجه نكردن به آن چكه هاي كوچك سبب مي شود شير دچار رسوب شود و ديگر كارايي نداشته باشد و مجبور شويد هزينه اي سنگين را براي تعويض شيرها متحمل شويد. براي اينكه از تعميرات آپارتمان مطمئن باشيد و بدانيد كار به خوبي انجام مي شود به شركت هايي كه خدمات بازسازي ساختمان و تعميرات آپارتمان را انجام مي دهند مراجعه نماييد و از آنها بخواهيد كه آپارتمان شما را بازديد كنند و عيب موجود را با توجه به تخصصي كه دارند رفع نمايند.

منبع: تعميرات آپارتمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.