طراحي كابينت آشپزخانه مدرن

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

طراحي كابينت آشپزخانه مدرن

۱۶ بازديد

طراحي كابينت جزء دكوراسيون داخلي خانه ها قرار گرفته است و توسط افراد با ذوق و سليقه اي طراحي مي شود كه انتخاب را براي مشتريان مقداري كار را سخت كرده است. آشپزخانه در واقع قلب اصلي خانه است زيرا آشپزخانه هاي امروزي مثل گذشته با ديوار محصور نشده است و از تمامي نقاط خانه قابل رويت است و بر روي زيبايي آنها تاثير گذار است. امروزه بيشتر افراد تمايل به كابينت آشپزخانه مدرن دارند زيرا آشپزخانه هاي كلاسيك مستلزم خانه اي بزرگ است ولي افراد امروزه بيشتر در خانه هاي كوچك و نقلي زندگي مي كنند و بيشتر وسايلشان نيز مدرن است. اينكه براي طراحي كابينت آشپزخانه مدرن را انتخاب كنيم بايد به ويژگي هايي كه فضاي آشپزخانه توجه كرد و بتوان از كل فضا و حتي پرتي هاي آن به خوبي استفاده كرد. براي طراحي كابينت در اولين مرحله طراحان براي بازديد به محل مورد نظر مراجعه مي كنند تا كليه اندازه ها را به طور دقيق در اختيار داشته باشند و بعد با استفاده از نرم افزارهايي اعم از تري دي مكس طراحي كابينت آشپزخانه را كامل انجام مي دهند و در اختيار شما قرار مي دهند و براي شما كاملا مشخص مي كنند كه چه چيزي قرار است براي شما اجرا شود. در صنعت كابينت آشپزخانه كه به سرعت رو به پيشرفت است كابينت هاي MDF و كابينت هاي هايگلاس طرح ها و رنگ هاي زيبايي را دارند كه مي توان براي طراحي كابينت آشپزخانه مدرن به كاربرد و با طراحي زيبا فضايي منحصر به فرد را خلق كرد.

كابينت هاي هايگلاس در طراحي كابينت آشپزخانه مدرن به دليل صاف و صيقلي بودن سطح آن طرفداران زيادي را به خود مختص كرده است و طرح هاي زيادي را استفاده از ورق هاي هايگلاس مي توان خلق كرد كه تماما به ذوق و سليقه طراح بستگي دارد. در دكوراسيون مناسب براي مدل كابينتآشپزخانه مدرن  با در نظر گرفتن فضا موجود بايد به گونه باشد كه فعاليت در آشپزخانه را به راحتي بتوان انجام داد.

 

طرح كابينت آشپزخانه مدرن

 




ويژگيهاي كابينت آشپزخانه مدرن

در طراحي كابينت آشپزخانه مدرن عموما طراحان كابينت هاي ديواري تا جايي كه امكان دارد بلند مي سازند و با استفاده از طبقات بيشتر در كابينت بهينه تر مي توان از كابينت آشپزخانه استفاده كرد و تمامي وسايل جاي مناسب خود را دارند. در طراحي كابينت آشپزخانه مدرن به گونه اي طراحي مي كنند كه به هيچ عنوان از دستگيره استفاده نشود زيرا زيبايي بيشتري خواهد داشت ولي در صورت اصرار و تمايل مشتري از دستگيره هاي استيل بدون طرح و ساده استفاده مي كنند تا از زيبايي كابينت كاسته نشود. يكي از مواردي كه در اصول طراحي كابينت آشپزخانه مدرن بايد در نظر گرفت سه وسيله اصلي در آشپزخانه است يعني اجاق گاز، سينك ظرفشويي و يخچال. اين سه بايد به گونه اي چيده شوند كه راحت بتوان از آن استفاده كرد. در اصول طراحي كابينت چيدمان اين سه وسيله را به چند صورت قرار مي دهند اعم از موازي،L  شكل، U شكل و خطي كه انتخاب قرار دادن آنها بستگي به فضا موجود در آشپزخانه است. براي اينكه طراحي كابينت آشپزخانه مدرن به زيباي ترين نحوه طراحي شود و بعد از نصب و گذشت زمان باعث دلزدگي شما نشود. از شركت هايي كه خدمات طراحي كابينت آشپزخانه و همچنين نصب كابينت را انجام مي دهند و تخصص در كابينت آشپزخانه مدرن دارند راهنمايي لازم را دريافت نماييد.

منبع: طراحي كابينت آشپزخانه مدرن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.