چگونه بفهميم كاغذ ديواري درست نصب شده است؟

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

چگونه بفهميم كاغذ ديواري درست نصب شده است؟

۲۲ بازديد


يك نصاب كاغذ ديواري مي تواند ماهر يا آماتور باشد. اما ما از كجا بفهميم كه نصاب كاغذ ديواري كه انتخاب كرده ايم، كارش را به درستي انجام داده يا نه؟ در واقع مي خواهيم بدانيم كه از كجا و چگونه بفهميم كاغذ ديواري درست نصب شده است؟

حرفه اي نصب شدن و زيبايي نهايي نصب كاغذ ديواري معمولا طي يك هفته به طور كامل مشخص مي شود. اين به اين معني است كه بلافاصله بعد از پايان نصب كاغذ ديواري نمي توان به صورت قطع راجع به نصب صحيح كاغذ ديواري نظر داد و يا به آن ايراد گرفت و بايد مقدار بيشتري صبوري به خرج دهيم. البته بعضي اشكالات در همان لحظه پس از نصب قابل تشخيص است مثلا درزهاي كاغذ ديواري اگر به وضوح قابل رويت باشند و يا مثلا در كاغذ ديواري هاي طرح دار در صورتي كه گلها و طرحهاي كار در كنار هم قرار نگرفته باشند و با هم هماهنگ نباشند، كاملا از همان ابتدا مشخص مي باشد. اما مشكلاتي را كه نمي توان همان لحظه متوجه شد هوايي است كه در زير كاغذ ها جمع مي شود اين باد در اكثر موارد نصب كاغذ ديواري وجود دارد و امري طبيعي است و دليلش هم همان چسب زير كار است كه به خاطر خيسي و رطوبتي كه دارد چنين ظاهري به كار مي دهد و به مرور زمان و طي يك يا دو روز و گاها تا سه روز وجود دارد كه با خشك شدنش طي اين چند روز به طور كامل رفع مي شود و جاي هيچ نگراني نيست. گاها برخي افراد از اين برآمدگي ها آشفته مي شوند و سعي مي كنند كه با جسم نوك تيزي كاغذ ديواري را سوراخ كنند تا هواي زير آن خارج شود؛ اما بايد به اطلاعتان برسانيم كه هرگز اين كار را نكنيد و كاغذ ديواري منزلتان را خراب نكنيد.

با اين حال گاهي پس از نصب كاغذ توسط نصاب كاغذ ديواري، بعضي از برآمدگي هاي هوايي مشاهده مي شود كه حتي بعد از يك هفته هم نرفته اند كه اينجا مي توان گفت نصب صحيح كاغذ ديواري به طور صحيح صورت نگرفته و متاسفانه كار نصب كاغذ ديواري با مشكلي جدي روبرو شده كه ترميم آن بسيار مشكل و در بعضي موارد غير ممكن است و راهي جز كندن كاغذ ديواري و نصب مجدد آن نيست!

در نظر داشته باشيد كه يك نصاب كاغذ ديواري ماهر، كار نصب كاغذ ديواري را به صورت تضميني براي شما انجام مي دهد. اين به اين معني است كه در صورت بروز هر گونه اشكال در نصب، نصاب كاغذ ديواري خود را موظف مي داند كه بدون هزينه اضافي كار شما را تعمير و نصب كاغذ ديواري خوب و مناسب و زيبايي را به شما هديه كند.

منبع:  چگونه بفهميم كاغذ ديواري درست نصب شده است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.