مراحل نصب كاغذ ديواري

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

مراحل نصب كاغذ ديواري

۱۱ بازديد

مراحل نصب كاغذ ديواري

براي اينكه مراحل نصب كاغذ ديواري را بدانيم ابتدا بايد توضيحي در مورد نصاب كاغذ ديواري بدانيم. ما سعي كرده ايم در طول مدت زمان زياد بهترين نصابان كاغذ ديواري را انتخاب و تعليم دهيم تا مشكلات نصب در هنگام عمليات نصابي به حداقل برسند.
نصاب كاغذ ديواري مي بايست كاملاً مجرب بوده و بتواند در كمترين زمان با بالاترين كيفيت خدمات نصب ارائه دهد. نصابان اين گروه بعد از گذراندان مراحل مختلف آزمون در جنبه هاي مختلف آموزش لازم را ديده اند. همشهريان عزيز تهراني بعد از اينكه درخواست نصاب را با شماره هاي بالا مطرح نمودند مي توانند نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود را از نصاب مورد نظر چه از نظر كاري و چه اخلاقي با ما در ميان بگذارند.
زير سازي : در مواردي كه يك ديوار دچار نم شده مي بايست نم از منبع برطرف شود. در صورتي كه اين كار بصورت سطحي انجام شود با پس زدن نم مجدداً كار دچار مشكل مي شود.
بسياري از ديوارها نيز داراي سطوح صاف بنابه دلايل مختلف نيستند كه مي بايست قبل از انجام كار زير سازي آن درست شود.
بعد از اينكه كار زير سازي انجام شد. كيفيت نصب كاغذ ديواري تا حدود زيادي به زير سازي درست وابسته است.
بخشهايي كه تازه گچ شه اند بايد با استفاده از روغني به نام اليف تيمار شوند. اين روغن براي زير سازي قبل از نقاشي هم استفاده مي شود. در صورتي كه تمام ديوار گچ باشد نيز مي بايست قبل از نصب با روغن اليف زير سازي شوند. بعد از انجام اين كار مي بايست ديوار را بررسي كنيد كه داراي ترك ، چاك و يا آسيب نباشد. در اين صورت نوبت به بتونه كاري مي رسد. در صورتي كه ديوارها پس از بتونه كاري داراي بخشهاي تيره و روشن شه باشند ممكن است از زير كاغذ ديده شوند. اين مشكل بخصوص در رابطه با كاغذ هاي نازك بيشتر مشاهده مي شود. براي اين منظور مي بايست يك دست رنگ در حد آستر برروي ديوار بزنيد. مي توانيد منظور كمي سريش و چسب كاغذ ديواري درست كنيد و آن را با قلموي بزرگ به ديوارها بكشيد. تا آلودگي ها و يا گردو خاك از ديوار پاك شود.
آماده سازي چسب
آغشته كردن كاغذ ها به چسب
شروع عمليات نصب

مزيت هاي كاغذ ديواري

مزيت هاي كاغذ ديواري در تنوع در رنگ در كاغذ ديواري بسيار بالا بوده و سرعت نصب بسيار زياد است. دانستن اين مزيت ها به

مراحل نصب كاغذ ديواري كمك ميكند.
از نظر زيبايي كاغذ ديواري مي تواند با سليقه بسياري از افراد متناسب باشد. بسياري از انواع آن قابل شستشو بوده و برخي انواع آن از نظر زيستي سازگار با محيط است ( نان وون) از نظر طيف قيمت با بودجه هاي متفاوت قابل تطابق است.يك نصاب كاغذ ديواري بايد با مزيت هاي كاغذ ديواري و نحوه نصب صحيح كاغذ ديواري آشنايي داشته باشد.

منبع: مراحل نصب كاغذ ديواري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.