نكات مهم در نصب كاغذ ديواري حرفه اي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

نكات مهم در نصب كاغذ ديواري حرفه اي

۱۲ بازديد

نكات مهم در نصب كاغذ ديواري حرفه اي

 

نصب كاغذ ديواري يك كار حرفه اي است كه فقط نصاب كاغذ ديواري ماهر و حرفه اي از عهده آن بر مي آيد.

هر كسي ممكن است متوجه نشوند كه نصب كاغذ ديواري به صورت حرفه اي انجام شده است يا خير. در اين مقاله مي خواهيم براي شما نكات مهم در نصب كاغذ ديواري حرفه اي را به صورت مختصر توضيح دهيم تا شما بعد از نصب كاغذ توسط نصاب كاغذ ديواري حرفه اي بودن يا نبودن آن را به خوبي تشخيص دهيد.

  1. نكته اول اين است كه بين كاغذ هاي ديواري نصب شده نبايد درز پيدا شود. براي اين منظور مي بايست كاغذ از بالا با كاغذ كناري كاملا هماهنگ و مماس شود و به همين ترتيب از بالا به سمت پايين حركت كرده و كاغذ به ديوار متصل شود. دقت شود كه كاغذ به هيچ وجه نبايد كشيده شود.
  1. نكته مهم ديگر در نصب كاغذ ديواري در رابطه با كاغذ ديواري هاي رنگي است كه نبايد لبه نازك سفيد كاغذ بين رولها ديده شود كه براي اين منظور از ماژيك همرنگ براي اين درزها استفاده مي شود.
  1. مقدار چسب بايد متناسب به نوع كاغذ باشد.
  1. غلظت چسب بايد متناسب با نوع كاغذ باشد.
  1. كاغذ در گوشه هاي ديوار با كاتر بريده شود.
  1. نكته مهم ديگر در نصب كاغذ ديواري در جاهايي كه ديوار رنگ پلاستيك دارد حتماً از استحكام آن اطمينان حاصل شود در غير اين صورت با بتونه ماستيك كل ديوار كاور شود و بعد آستر بخورد تا نصب كاغذ ديواري به خوبي انجام شود.
  1. حتماً زير سازي بايد بصورت كاملاً درست و حرفه اي انجام شود و تا نصب كاغذ ديواري تا حد ممكن به بالاترين كيفيت برسد. توجه داشته باشيد كه يك زيرسازي خوب و حرفه اي مي تواند بسيار مهم تر از نكات ديگر باشد؛ چرا كه يك نصب فوق العاده عالي بدون يك زيرسازي خوب، تمام زحمات نصاب كاغذ ديواري و هزينه شما را از بين خواهد برد، پس به زيرسازي مناسب اهميت لازم را بدهيد.
  1. نوع گچ ديوار از كارفرما پرسيده شود تا اگر پر آهك بود حتماً روي آن پرايمر يا بتونه ماستيك شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.