قيمت نصب پاركت

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

قيمت نصب پاركت

۱۸ بازديد

امروزه كفپوش هاي چوبي مدرن از جمله پاركت ها و لمينت ها  طرفداران زيادي پيدا كرده است و اكثر مردم علاقمند هستند كه منزل خود را با پاركت و لمينت زيبا كنند.

در اين ميان نقش نصاب پاركت و لمينت يعني همان شخصي كه نصب پاركت و لمينت را انجام مي دهد بسيار مهم و اساسي است؛ به طوريكه يك نصاب لمينت و يا پاركت حرفه اي مي تواند تمام خطوط و فاصله هاي بين لمينت ها و پاركت ها را محو كند و كفپوشي يك دست را براي ساختمان شما به وجود آورد.

البته قيمت نصب پاركت و لمينت بسيار مهم است و ممكن است كه براي نصب پاركت و لمينت منزل خود قيمت نصب هاي متفاوتي شنيده باشيد. اما بايد بدانيد كه قيمت نصب پاركت و لمينت كه توسط يك نصاب پاركت يا لمينت از شما طلب مي شود معمولا ارتباط مستقيمي با كيفيت كار و نيز حرفه اي بودن و يا آماتور بودن وي دارد اما با اين حال يك رنج قيمت مشخصي دارد كه از آن كمتر يا فراتر نيست. معمولا قيمت نصب پاركت و قيمت نصب لمينت را به صورت متر مربعي محاسبه مي كنند و قيمت نصب پاركت و لمينت براي هر متر مربع از ۲۵۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان متغير است كه همان طور كه گفتيم اين رنج قيمت به خاطر كيفيت هاي متفاوت نصب اين افراد مي باشد. ما توصيه مي كنيم تا اگر قصد نصب پاركت و يا نصب لمينت داريد خيلي در بند اندك اجرت بيشتر نصاب پاركت و يا نصاب لمينت حرفه اي نباشيد؛ چرا كه عدم نصب درست و حرفه اي لمينت و يا پاركت روي كف ساختمان شما موجب مي شود كه هر بار كه روي آن راه مي رويد متوجه نصب غير اصولي آن شده و از استفاده از يك نصاب غير حرفه اي پشيمان شويد. هزينه نصب پاركت و هزينه نصب لمينت خود را كمي بيشتر بپردازيد و يك نصاب پاركت حرفه اي به خدمت بگيريد اما كاري تميز و حرفه اي و از همه مهمتر تضمين شده تحويل بگيريد.

شركت آرين آرايه برترين برند دكوراسيون داخلي و اولين موسس بنگاه نصاب پاركت و لمينت در ايران آماده ارايه خدمات نصب پاركت و نصب لمينت در كشور در خدمت هموطنان عزيز مي باشد. شما مي توانيد با يك تلفن از هزينه نصب پاركت و هزينه نصب لمينت خود با خبر شده و درخواست اعزام نصاب پاركت و يا نصاب لمينت در اسرع وقت و با بهترين كيفيت داشته باشيد.

تلفن تماس :

۰۲۱۸۸۶۸۷۰۵۵

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: قيمت نصب پاركت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.