زيرسازي ديواري براي نصب كاغذ ديواري

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

زيرسازي ديواري براي نصب كاغذ ديواري

۱۸ بازديد

با فراگير شدن نصب كاغذ ديواري بيشتر افراد براي زيباتر كردن دكوراسيون داخلي منزل خود و ايجاد تنوع به دنبال خريد كاغذ ديواري كلاسيك و مدرن در انواع برندها و قيمت ها هستند و هركسي ميكوشد كه كاغذ ديواري  با بهترين كيفيت و زيباترين طرح و رنگ بخرد اما شايد كمتر به اين نكته را ميداند كه انتخاب يك نصاب كاغذ ديواري چقدر ميتواند در زيبايي منزل مهم و تاثيرگذار باشد.

ويژگي هاي يك نصاب كاغذ ديواري خوب را در مقاله اي بهاين عنوان براي شما اماده كرده ايم و اينك ميخواهيم اهميت زيرسازي ديوار براي نصب كاغذ ديواري را به طور مختصر شرح دهيم. يكي از نكات مهم در نصب كاغذ ديواري زيرسازي ديوار براي نصب كاغذ ديواري است كه بايد به درستي انجام شود . ايراد و اشكال در ان ميتواند باعث شود زمان و هزينه شما براي نصب كاغذ ديواري را هدر دهد و به جاي ايجاد حس رضايت از نصب درست كاغذ ديواري موجب ناراحتي شما شود. عدم انجام يك زيرسازي مناسب ميتواند موجب اشكالاتي همچون خط هاي برامده يا فرورفته روي كاغذ ديواري ايجاد شود كه به راحتي قابل مشاهده است. همچنين خطهاي برامده يا فرورفته روي كاغذ ديواري ايجاد شود كه به راحتي قابل مشاهده است. همچنين برامدگي، فرورفتگي، كج شدن كاغذ ديواري، عدم هاهنگ شدن گلهاي كاغذ ديواري با هم و عدم تناسب و اصطلاحا نشستن كاغذ ديواري روي ديوار ميشود. اين نكته را به ياد داشته باشيد كه حتي اگر شما گران ترين و مجلل ترين كاغذ ديواري ها را خريداري كرده باشيد كه حتي اگر شما گران ترين و مجلل ترين كاغذ ديواري ها را خريداري كرده باشيد اما يك نصاب كاغذ ديواري خوب و حرفه اي را استخدام نكرده باشيد كاغذ ديواري شما هيچ زيبايي براي دكوراسيون منزل شما به ارمغان نخواهد اورد.

البته اگر ساختمان شما نو و ترتميز باشد نياز به زيرسازي نخواهد داشت و زيرسازي ان بسيار مختصر خواهد بود. براي انواع جنس ديوارها متفاوت است جنس ديوار شما ممكن است گچ، رنگ روغن، رنگ پلاستيك، سيمان و .. باشد و براي هركدام از انها مواد به كار زيرسازي متفاوت خواهد بود. پس قبل از زيرسازي با نصاب كاغذ ديواري در رابطه با جنس ديوار و متراژ ان حتما صحبت كنيد و مشاوره بگيريد.

منبع: زيرسازي ديوار براي نصب كاغذ ديواري

تلفن: 02188687055

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.