پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي

۱۵ بازديد

پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي بسيار تاثير گزار است. با انتخاب مناسب طرح و رنگ پارچه ديواري فضا منزل يا محل كار خود را با هزينه اي مناسب مي توانيد متحول كنيد. طرح پارچه ديواري ها در رنگ ها و شكل هاي متنوعي در بازار موجود است. با استفاده از پارچه ديواري مي توانيد ديوارهاي بي رنگ را به ديواري جذاب و زيبا تغيير دهيد. اين روزها همه به دنبال ايجاد كردن فضايي آرام و به دور از سرو صدا هستند، يكي از اين راه هاي استفاده از پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي است كه از ورود و خروج صدا جلوگيري مي كند. پارچه ديواري ها آكوستيك هستند.

براي انتخاب پارچه ديواري ابتدا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب كنيد و سپس خريد را انجام دهيد. براي انتخاب طرح و رنگ پارچه ديواري حتما به رنگ وسايل و كف پوش ها و … كه در منزل يا محل كارتان وجود دارد توجه نماييد كه پس از نصب پارچه ديواري فضايي شلوغ ايجاد نشود و پس گذشت زمان سبب دلزدگي شود. ديگر مسئله اي كه بايد در دكوراسيون داخلي توجه داشت تا پارچه ديواري ها زيبايي خود را نمايان كنند نورپردازي فضا است.

اگر علاقه مند به ست كردن لوازم داريد مي توانيد پارچه ديواري را با رويه مبل خود يكي انتخاب كنيد كه زيبايي فوق العاده اي را در فضا ايجاد مي كند.

نقش پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي

به دليل وسعت زياد ديوارها نقش پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي بسيار مهم است و انتخاب رنگ و طرح پارچه ديواري تاثير زيادي در نور فضا دارد. امروزه كاربرد پارچه ديواري در ساختمان هاي مختلف افزايش پيدا كرده است. اگر تمايل داريد كه فضا پرنور و روشن باشد بهتر است از پارچه ديواري روشن در دكوراسيون داخلي خود استفاده نماييد. براي نصب پارچه ديواري حتما نبايد كل ديوارها را بپوشانيد مي توانيد با سليقه خود و با توجه به چيدمان وسايل قسمتي از فضا را پارچه ديواري كنيد و ديگر ديوارها را از رنگ يا كاغذ ديواري استفاده نماييد. در بيشتر منازل ديواري كه پشت تلويزيون است بيشترين فضايي است كه در زماني كه در آن سپري مي شود در ديد قرار مي گيرد، مي توانيد براي به كاربرد پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي فقط پشت ديوار تلويزيون را استفاده نماييد.

امروزه براي استفاده كردن پارچه ديواري مي توانيد هر قسمت را از طرح و رنگ هاي مكمل استفاده نماييد، يا قسمتي از ديگر ديوارها را با استفاده از ديوار پوششهاي چوبي كه طرح هاي متنوع و زيبايي دارند بپوشانيد تا فضا را زيبا و مجلل كند .

منبع: پارچه ديواري در دكوراسيون داخلي

تلفن اختصاصي:  88376557

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.