بازسازي خانه كلنگي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

بازسازي خانه كلنگي

۱۳ بازديد

خانه هايي كه از عمرشان خيلي گذشته باشد به آنها خانه هاي كلنگي مي گويند كه نياز به بازسازي دارد. بازسازي خانه كلنگي شامل: تعويض سيستم لوله كشي، تعويض كاشي هاي سرويس بهداشتي، استفاده از شيرآلات مدرن، كف سازي كف پوش ها، گچ كاري سقف و بدنه، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعويض پنجره ها و … است.

قبل از انجام هر كاري براي بازسازي ساختمان مورد نظر بايد ايمني كار را در نظر بگيريم زيرا آن خانه كلنگي است ابتدا بايد سيستم فاضلاب آن مشخص شود و بعد براي اينكه كنتر برق دچار مشكل نشود از اداره برق بخواهيم آن را به فضا ديگري انتقال دهند تا دچار اختلال نشود كه سبب آتش سوزي مي شود.

مراحل بازسازي خانه كلنگي

در زير به بررسي و توضيح مختصري در رابطه با مراحل بازسازي خانه كلنگي مي پردازيم. جهت بازسازي ساختمان مورد نظر بعد از ايمن كردن خانه بنا بايد محل هايي كه نياز به تخريب دارند را انجام دهد، از اولين جايي كه شروع مي كنند تخريب ديوار اتاق ها و يا تيغه هاي اضافي است كه فضا جديد را با توجه به طرح ايجاد كنند. پس از انجام تيغه هاي ديوارها نوبت به اجراي سيستم تاسيسات مكانيكي و برق است. امروزه براي راحت تر بودن اعضاي خانواده براي سيستم گرمايشي از پكيج استفاده مي كنند. پكيج ها را براي اينكه اكسيژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالكن ها قرار مي دهند ولي ايمني آن را در نظر مي گيرند. امروزه طراحي بالكن ها به صورتي است كه لوله آب براي پكيج تعبيه ديده مي شود و حفاظي را مشخص مي كنند كه سه طرف پكيج را حفظ كند.

در اين مرحله نوبت تشخيص مسيرهاي لوله هاي آب گرم و سرد براي سرويس بهداشتي يا ظرفشويي، ماشين لباسشويي و … را مشخص مي كنيم بعد از تشخيص اين مرحله كف شورها و فاضلاب دفعي را مشخص مي كنيم.

بعد از انجام زير سازي ساختمان به نصب كابينت ها، پوشش ديواره توسط كاغذ ديواري يا پارچه ديواري را انجام مي دهيم. در نهايت بازسازي خانه كلنگي به پايان مي رسد و در نتيجه به خانه مدرن و زيبا تبديل مي شود.

شركت آرين آرايه چندين سال سابقه انجام بازسازي انواع ساختمان از جمله بازسازي خانه قديمي، بازسازي نماي ساختمان و بازسازي خانه كلنگي را دارد كه به شما نمونه كار نيز نشان مي دهد كه توسط متخصصان خود انجام داده اند. قبل از اقدام به بازسازي خانه كلنگي حتما بودجه خود را مشخص نماييد و آن را با مشاورين شركت در ميان بگذاريد تا با راهنمايي هاي خود و انتخاب مناسب مصالح و اولويت بندي بازسازي نقاط مختلف ساختمان بهترين نتيجه را براي شما رقم بزنند تا در حين پروژه با كمبود بودجه مواجه نشويد.

منبع: بازسازي خانه كلنگي

تلفن اختصاصي:  88376557

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.