بازسازي داخلي خانه هاي قديمي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

بازسازي داخلي خانه هاي قديمي

۱۵ بازديد

خانه هاي قديمي زيبايي خود را دارند ولي معايب زيادي نسبت به خانه هاي جديد دارند، يكي از آن موارد اين است كه فضاي تكراري و كهنه ي خانه باعث دلزدگي افراد آن مي شود، مورد بعدي اينكه  نور كافي در فضا موجود نيست، خانه هاي قديمي عايق بندي از لحاظ سرما و گرما خوبي ندارند. اين مشكلات سبب مي شود كه افراد آن تصميم به بازسازي داخلي خانه هاي قديمي داشته باشند.

بازسازي داخلي خانه هاي قديمي شامل: تعويض كاشي هاي سرويس بهداشتي، رفع نم زدگي هاي سرويس بهداشتي، تاسيسات برقي و مكانيكي، تعويض كابينت ها، تعمير لوله كشي ها، اضافه يا حذف تيغه ها ، تعويض ديوار پوش ها با استفاده از كاغذ ديواري يا پارچه ديواري و … است.

در انجام بازسازي ساختمان هدف اصلي استفاده بهينه از فضاي موجود است، در بعضي مواقع ممكن است ديوارهاي اتاق ها را تخريب كنند و از آن فضا در دكوراسيون داخلي بهينه استفاده كنند. چون خانه هاي قديمي داراي تعداد زيادي اتاق هاي بزرگ است كه ممكن است براي آن خانواده كاربردي نداشته باشد.

مراحل بازسازي داخلي خانه هاي قديمي

در مرحله اول براي بازسازي خانه تان بايد بودجه اي كه مي خواهيد صرف اين كار كنيد را مشخص نماييد و سپس به يك شركتي كه خدمات بازسازي خانه قديمي را انجام مي دهند مراجعه نماييد. پس از مشورت با متخصصان بازسازي داخلي خانه قديمي آنها محل را بازديد مي كنند و با توجه به فضا موجود نقشه سه بعدي را در اختيار شما قرار مي دهند و از صفر تا صد كار را براي شما توضيح مي دهند و متريالي كه لازم است استفاده شود را به شما مي گويند در صورت تاييد يا تغيير طرح بازه زماني را به شما اعلام كي كنند و تيمي را براي اجرا طرح به محل مورد نظر مي فرستند. بازسازي خانه هاي قديمي در چند مرحله به دست متخصصان مربوطه انجام مي شود.

بعد از انجام بازسازي براي اجراي دكوراسيون داخلي حتما به نكاتي كه باعث زيبا تر شدن فضا مي شود دقت كنيد مثل نورپردازي، هماهنگ بودن رنگ ديوار و زمين پوش ها با وسايل ديگر، انتخاب رنگ و جنس كابينت ها و … كه سبب زيبايي بيشتر دكوراسيون داخلي مي شود.

شركت آرين آرايه با كارشناسان و طراحان مجرب در زمينه بازسازي و دكوراسيون داخلي خدمات بسيار زياد و متنوعي در زمينه بازسازي انواع ساختمان، بازسازي مسكوني و بازسازي پزشكي و … ارائه مي دهد.

منبع: بازسازي داخلي خانه هاي قديمي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.