كاغذ ديواري پارچه اي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

كاغذ ديواري پارچه اي

۱۱ بازديد

امروزه كاغذ ديواري با توجه به طرح، رنگ و جنس هاي متنوع  رونق بسيار زيادي بين مردم پيدا كرده است.كاغذ ديواري ها جنس هاي مختلفي دارند كه يكي از آنها را مي توان كاغذ ديواري پارچه اي نام برد. كاغذ ديواري پارچه اي از جنس الياف پارچه است. با اينكه اين نوع پارچه ديواري به تازگي در بين مردم رونق پيدا كرده است ولي از زمان قديم در كشورهاي اروپايي استفاده شده است. كاغذ ديواري پارچه اي از جنس هاي معمولي پارچه تا مخمل موجود است كه با توجه به جنس و كيفيت آن قيمت شان متفاوت است. با كاربرد پارچه ديواري مي توانيد دكوراسيون داخلي منزل يا محل كار خود را متفاوت كنيد. يكي از مزيت هاي پارچه ديواري اين است كه مي توان به راحتي با وسايلي مثل مبل آنها را ست كرد و از طرح يك پارچه استفاده كرد. نصب پارچه ديواري نسبت به كاغذ ديواري هاي ديگر تفاوتي ندارد و به همان راحتي در كمترين زمان نصب مي شود. اين ديوار پوش مانند كاغذ ديواري رنگ و طرح هاي متفاوتي دارد كه مي توانيد برحسب سليقه براي اتاق ها يا اتاق نشيمن استفاده نماييد و دكوراسيون داخلي را زيبا و مجلل نماييد. در بيشتر مواقع از كاغذ ديواري هاي پارچه اي براي خانه هايي كه مبلمان استيل و وسايل مجلل دارند استفاده مي شود تا زيبايي آن را چند برابر كند.

مزاياي كاغذ ديواري پارچه اي

از مزاياي كاغذ ديواري پارچه اي مي توان قابل شست و شو بودن آن را بيان كرد كه با استفاده از يك ابر نم دار مي توانيد حتي لكه هايي مثل قهوه را به راحتي پاك كنيد. اين نوع پارچه ديواري به دليل اينكه از الاف استفاده مي شود ماندگاري و مقاومت بيشتري نسبت به كاغذ ديواري هاي ديگر و رنگ دارد. در فضا خانه هاي كوچك امروزي كه سروصدا به راحتي عبور مي كند استفاده از كاغذ ديواري پارچه اي براي پوشش ديوارها مناسب ترين گزينه است به دليل اينكه حالت آكوستيك دارد و از ورود و خروج صدا جلوگيري مي كند. در بيشتر مواقع اين نوع پارچه ديواري نسبت به ديگر جنس هاي كاغذ ديواري گرانتر است زيرا زيبايي و طول عمر بيشتري دارد ولي جنس هاي معمولي كاغذ ديواري پارچه اي با ديگر جنس هاي كاغذ ديواري برابر است.

شركت آرين آرايه در زمينه نصب و اجراي انواع كاغذ ديواري و پارچه ديواري محصول تمامي برند ها را موجود دارد و به همراه تضمين نصب پارچه ديواري توسط نصاب ماهر با نازل ترين قيمت پارچه ديواري كار را براي شما انجام مي دهد

منبع: كاغذ ديواري پارچه اي

تلفن اختصاصي:  88376557

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.