طراحي كابينت با تري دي مكس

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

طراحي كابينت با تري دي مكس

۱۴ بازديد

امروزه نرم افزارهاي متعددي براي طراحي كابينت وجود دارد مانند:Archicad ، Kitchendraw و 3Dmax و … كه هر كدام از اين نرم افزارها امكانات خاص خود را دارند كه به طراح كمك مي كند بتواند تمام ريزه كاري طرح را اجرا كند. به طور كلي اجراي كابينت در دو مرحله طراحي و نصب كابينت انجام مي شود. نكاتي را درباره آموزش طراحي كابينت براي شما عنوان مي كنيم براي طراحي كابينت در مرحله اول بايد فضاي مورد نظر اندازه گيري شود و پلان آن انجام شود سپس ترسيم طرح اوليه كه پيش طرحي براي مشتري است، كه اصول فني و نظر مشتري را روي آن اعمال مي كنيم. در واقع پيش طرح براي ايجاد ذهنيت قبلي از طرح اجرايي براي مشتري است. طرح نهايي را با نرم افزار مورد نظر اجرا مي كنيم و در اختيار سازنده قرار مي دهيم بعد از ارائه طرح نهايي به سازنده آن با توجه به جنس و نوع انتخابي كابينت بدنه كابينت، در و صفحه و ديگر قسمت ها را با توجه به اندازه هاي داخل عمليات برش كاري را انجام مي دهد و در انتها به مرحله لبه چسباني، سوراخ زني و شيار زني و … مي رسد. تكه هاي برش خورده را مونتاژ  كرده و هماهنگي و انتقال و نصب كار انجام مي شود. مراحل ساخت كابينت به نظر ساده مي آيد ولي كار پيچيده است.

نحوه طراحي كابينت با تري دي مكس

يكي از بهترين نرم افزارهاي طراحي كابينت، طراحي كابينت با تري دي مكس است. پس از قرار دادن فايل هاي اسكريپت در پوشه scripts و اضافه كردن منوي آن در تري دي مكس محيط آن را در عكس هاي زير ميتوانيد ببينيد. فقط كافي است كه ابعاد و مشخصات كابينت مورد نظرتان را وارد كرده و سپس دكمه create را بزنيد تا كابينت بسازد طراحي كابينت با تري دي مكس امكان قرار دادن سينك ظرفشويي يك و دو قلو روي كابينت است و نيازي به وارد كردن  آبجكت و boolean يا subtract و … نيست. حتي پس از ساخته شدن كابينت هم ميتوان اعداد آن را تغيير دهيد يا به Editable Poly تبديل كنيد و روي آن كار كنيد.طراحي كابينت با تري دي مكس مي توان انواع دستگيره كابينت، نوع كابينت (بالا يا پايين) جهت بازشو و تعداد كشو كابينت و جهت و … را يكجا ميتوان تعيين كرد.

در شركت آرين آرايه طرح كابينت آشپزخانه ابتدا توسط طراحان حرفه اي به صورت سه بعدي طراحي مي شود و پس از انجام اصلاحات مورد نظر مشتري و تاييد نهايي او ساخت كابينت و سپس نصب آن انجام مي شود.

منبع: طراحي كابينت با تري دي مكس

تلفن اختصاصي:  88376557

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.