بازسازي داخلي هتل و تالار

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

بازسازي داخلي هتل و تالار

۲۰ بازديد

امروزه با پيشرفت تجهيزات و وسايل تزييني كه براي هتل و تالار ها كه توليد شده اند، تالارهاي قديمي كم كم مشتريان خود را از دست مي دهند و تمام توجهات به سمت تالارها و هتل هاي تازه ساز جلب مي شود.

اما نگران نباشيد، با بازسازي داخلي هتل و تالار خود مي توانيد با بخشيدن چهره زيباي آنها باعث جلب مشتري هاي بيشتر شد. اگر تالار و هتل به همان شكل و طراحي اوليه ساخته شده اداره شود يك فضاي قديمي است و سبب مي شود مشتري هاي خود را هرروز بيشتر از دست بدهد.بازسازي هتل و بازسازي تالار باعث مي شود طراحي آنها با سبك جديد و مدرن هماهنگ شود و از آن حالت قديمي و فرسوده خارج شود. مشخص است هرچه زمان به جلو مي رود، دكوراسيون داخلي و تكنولوژي در حال تحول است و مديران هتل و تالار ها بايد به فكر به روز رساني محيط باشند. در هر هتل مسافراني كه وارد مي شوند توقع و سليقه هاي متفاوتي دارند، اولين موردي كه سبب مي شود مشتري، آن هتل را براي استراحت انتخاب كند زيبايي و آرامبخش بودن فضاي آن است كه به غير از رفتار و برخورد پرسنل، طراحي و دكوراسيون لابي هتل به عنوان ويترين كار هتل در ديد مشتري تاثيرگزار است. هتل ها ۲۴ ساعته مشغول فعاليت هستند كه نياز است به فضاي آن رسيدگي شود و از فرسوده و قديمي شدن فضا جلوگيري كرد. با بازسازي هتل مي توان براي چندين سال آن را نو و لوكس نگه داشت.

عملياتي كه براي بازسازي داخلي هتل و تالار انجام مي دهند در واقعه نوسازي آن است. براي نگهداري هتل، بايد ساليانه مقدار هزينه اي براي بازسازي با اصول و منطق در نظر گرفته شود تا هتل شما هميشه ظاهر و باطن زيبا، مدرن و لوكس خود را حفظ كند.

با الويت بندي نقاط نيازمند به بازسازي نه تنها هزينه ها به هدر نمي رود، بلكه زيبايي آن دو چندان شده و افزايش سودآوري هتل به خوبي قابل تشخيص است.

اگر هتل يا تالار شما بسيار قديمي است و بازسازي تالار يا هتل شما به صورت اساسي انجام نگيرد و فقط هر دفعه به قسمت كوچكي از آن رسيدگي شود، هميشه فضايي شلوغ و بهم ريخته خواهيد داشت و مشتري هاي خود را يكي يكي از دست خواهيد داد.

بازسازي هتل و تالار بايد با اصول انجام شود.

صاحب يك هتل يا تالار بايد براي بازسازي و بهبود فضاي خود با تجزيه و تحليل و بررسي بودجه بندي اوليه بازسازي به نحو احسن انجام دهد تا سرويس دهي بهتري داشته باشد و مشتري هاي بيشتر را جذب كند و سود آوري بيشتر شود.

مراحل بازسازي هتل و تالار

براي بازسازي داخلي هتل و تالار نياز است ابتدا هدف خود را مشخص كنيم كه با مشورت با مشاوره هاي حرفه اي، شركت خدمات بازسازي ساختمانرا به صورت تخصصي انجام دهيم. از مشاوره خود مي خواهيم طرحي را براي فضاي داخلي هتل يا تالار ترسيم كند كه نياز هست مثلا تيغه اي را برداريم و با آن نقشه بتوانيم فرض كلي از نما به وجود آمده داشته باشيم. بعد از انجام طراحي بايد متريال مورد نياز را انتخاب نموده و با متخصص دكوراسيون داخلي مشورت كنيم تا با راهنمايي او متوجه شويم كه مثلا بهتر است در اين هتل يا تالار از كاغذ ديواري يا پارچه ديواري و … استفاده كرد. در نهايت با مشخص شدن طرح و متريال مورد نظر شركت مورد نظر توسط تيم گروهي شروع به كار مي كنند.

شركت پرشين دكور در زمينه بازسازي انواع ساختمان از جمله بازسازي هتل و تالار داراي تيم حرفه اي و ماهري است كه مي توانند مشاوره هاي خوب و به سزايي به شما بدهند و ابتدا طرح كلي بازسازي ساختمان شما را به صورت سه بعدي انجام مي دهند و پس از تاييد نهايي شما كار بازسازي را آغاز كرده و در اسرع وقت و با نازل ترين قيمت ها كار شما را تحويل دهند.

منبع : بازسازي داخلي هتل و تالار

تلفن اختصاصي:  88376557

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.