بازسازي خانه ويلايي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

بازسازي خانه ويلايي

۱۲ بازديد

 

امروزه خانه هاي ويلايي كم به چشم مي خورد و آنهايي هم كه مي بينم فرسوده و قديمي شده اند كه نياز به بازسازي دارد. بازسازي خانه ويلاييهمانند بازسازي آپارتمان  نيست نياز به يك طراح خوش ذوق و سليقه دارد كه بتوانند با توجه به فضاي ويلا بهينه ترين استفاده را ببرد و زيبا ترين طرح را خلق كند. در مدت كوتاهي مي توان بازسازي خانه ويلايي را انجام داد و آن را به ويلايي مدرن، زيبا و دلنشين تبديل كرد. دكوراسيون داخلي خانه هاي ويلايي اهميت فراواني دارد زيرا فضا يكپارچه و بزرگ است بايد طراحي را به گونه اي انجام داد كه زيبايي و بزرگي فضا را چند برابر كند. در اولين مرحله قبل از انجام بازسازي خانه ويلايي بايد بودجه خود را مشخص نماييد كه در زمان اجرا با كمبود بودجه مواجه نشويد.

به غير از بازسازي فضا داخلي ويلا، نماي بيروني آن نيز نياز به بازسازي دارد كه با توجه به منطقه اي كه ويلا قرار دارد بايد جنس پوشش نما مشخص شود.

با بازسازي ساختمان، فضاي داخل خانه كاملا تغيير كرده و از آن فضاي قديمي به فضاي جديد و مدرن تبديل مي شود. بازسازي ساختمان شامل: تعويض سيستم لوله كشي، تعويض كاشي هاي سرويس بهداشتي، استفاده از شيرآلات مدرن، كف سازي كف پوش ها، گچ كاري سقف و ديوارها، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعويض پنجره ها و … است.

مراحل بازسازي خانه ويلايي

در ادامه مراحل بازسازي خانه ويلايي براي آشنايي بيشتر شما به صورت مختصر و مفيد آورده شده است.

براي بازسازي اولين كاري كه انجام مي دهند تخريب است يعني با توجه به نقشه ويژه ملك شما كه توسط متخصصين طراحي شده و مورد تاييد شما قرار گرفته شده است در جاهايي از بنا كه لازم است، شروع به خراب كردن تيغه هاي اضافي، جدا كردن درب هاي قديمي، باز كردن كابينت هاي فلزي قديمي و … را انجام مي دهند. امروزه براي راحت تر بودن اعضاي خانواده براي سيستم گرمايشي از پكيج استفاده مي كنند. پكيج ها را براي اينكه اكسيژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالكن ها قرار مي دهند ولي ايمني آن را در نظر مي گيرند. امروزه طراحي بالكن ها به صورتي است كه لوله آب براي پكيج تعبيه ديده مي شود و حفاظي را مشخص مي كنند كه سه طرف پكيج را حفظ كند.

در اين مرحله نوبت تشخيص مسيرهاي لوله هاي آب گرم و سرد براي سرويس بهداشتي يا ظرفشويي، ماشين لباسشويي و … را مشخص مي كنيم. بعد از تشخيص اين مرحله كف شورها و فاضلاب دفعي را مشخص مي كنيم.

بعد از انجام زيرسازي ساختمان به نصب كابينت ها، پوشش ديواره توسط كاغذ ديواري يا پارچه ديواري را انجام مي دهيم. در نهايت بازسازي خانه قديمي به پايان مي رسد و در نتيجه به خانه مدرن و زيبا تبديل مي شود.

شركت پرشين دكور در انجام بازسازي انواع ساختمان فعاليت به سزايي داشته اند، كه در ابتدا از فضاي ويلا بازديد مي كنند و طرح و نقشه را به صورت سه بعدي در اختيار شما قرار مي دهند و بعد از تاييد طرح با شما درباره ي متريال مورد استفاده صحبت مي كنند و در نهايت قرارداد را عقد و زمان اجرا بازسازي ويلا را به شما اعلام مي كنند و صفر تا صد كار بازسازي ساختمان را با بهترين متريال براي شما انجام خواهند داد.

منبع: بازسازي خانه ويلايي

تلفن اختصاصي:  88376557

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.