كاغذ ديواري ايتاليايي

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

كاغذ ديواري ايتاليايي

۱۲ بازديد

امروزه كاغذ ديواري ها جايگاه خاصي در دكوراسيون داخلي ساختمان به خود اختصاص داده اند به طوري كه اكثر طراحان در ديزاين هاي داخلي ساختمان از اين متريال به عنوان يكي از وسايل تزيني در دكوراسيون داخلي ساختمان استفاده مي كنند. كاغذ ديواري ها از لحاظ جنس انواع مختلفي دارد. اعم از كاغذ ديواري هاي مخملي، بافت دار، چرمي، براق، تركيبي و … كه هر كدام از اين ها داراي هزاران هزار طرح و رنگ مي باشد.

كاغذ ديواري ايتاليايي پرفروش

كاغذ ديواري را كشورها و برندهاي مختلفي توليد مي كنند يكي از اين كاغذ ديواري ها در كشور ايتاليا توليد مي شود. كاغذ ديواري ايتاليايي پرفروش ترين كاغذ ديواري در بازار موجود است زيرا تنوع طرح و رنگ بسيار زيادي دارد. در ايتاليا براي توليد كاغذ ديواري از دستگاه هاي تجهيز و پيشرفته براي چاپ آنها استفاده مي كنند كه طرح هاي روي كاغذ واضح و شفاف است كه زيبايي كاغذ ديواري را چند برابر مي كند.

كاغذ ديواري ايتاليايي روزانه در حال پيشرفت هستند و امروزه اين كشور طرح هاي سه بعدي كه داراي عمق هستند را توليد مي كند كه زيبايي منحصر به فردي دارد. قيمت كاغذ ديواري هاي ايتاليايي نسبت به كاغذ ديواري هاي ايراني و چيني خيلي گران تر است زيرا متراژ رول هاي آنها بيشتر است و هرروز طرح هاي جديد و زيبايي را وارد بازار مي كنند.

كاغذ ديواري هاي ايتاليايي طرح ها و رنگ هاي متنوعي دارند، بعضي از آنها در كارخانه پشت آنها را با مايعي آغشته مي كنند كه در زمان نصب نيازي به استفاده از چسب نمي باشد، فقط كافي است پشت كاغذ ديواري را كمي مرطوب كرده و در جاي مورد نظر نصب نماييد.

اين برند كاغذ ديواري ها مزاياي زيادي نسبت به برندهاي ديگر دارد كه مهم ترين مزاياي آن اين است كه اكثر آنها قابل شست و شو هستند بعد از گذشت زمان و كثيف شدن كاغذ ديواري به راحتي ميتوان آن را با استفاده از يك ابر نم دار آن را مانند روز اول تميز كنيد.

شركت آرين آرايه تمامي طرح ها و رنگ هاي به روز كاغذ ديواري ايتاليايي را موجود دارد و با توجه به مقدار بودجه اي كه شما در نظر گرفته ايد بهترين جنس را با بهترين قيمت در اختيار شما قرار مي دهد و براي نصب كاغذ ديواري از نصاب هاي ماهر و حرفه اي با تضمين براي شما كار را انجام مي دهند.

منبع: كاغذ ديواري ايتاليايي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.