كابينت ممبران

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

كابينت ممبران

۱۳ بازديد

با گذشت زمان در كمتر آشپزخانه اي از كابينت هاي فلزي و قديمي به چشم مي خورد و به مرور زمان طراحي دكوراسيون آشپزخانه با كابينت هاي از جنس MDF  مات و براق گسترش به سزايي داشته است. كابينت ها با جنس ها و طرح هاي مختلفي را كشورهاي متعددي توليد مي كنند كه جايگزين مناسبي براي كابينت هاي فلزي مي باشد.

با پيشرفت تجهيزات و تكنولوژي دستگاه هاي CNC كه مي توان راحت تر از گذشته مي توان بروري چوب ، فلز و … كار حكاكي را انجام داد. يك مدل كابينت كه امروزه در بين مردم رونق فراواني داشته است كابينت ممبران است در واقعه اين نوع كابينت از جنس MDF  است كه برروي آن با استفاده از دستگاه هاي CNC  حكاكي انجام شده است. كابينت ممبران از جمله كابينت آشپزخانه كلاسيك است كه طرح ها و رنگ ها متنوع زيادي دارد كه با سليقه تمامي افراد سازگاري دارد.

كابينت ممبران در كشورهاي اروپايي طرحي لاكچري يا مجلل است كه حكاكي برروي MDF  با ايده و طرح هاي مختلفي انجام مي شود. در اين نوعكابينت آشپزخانه، بعد از انجام حكاكي با استفاده از روكش هاي متنوع و ضد آب  PVC به صورت يك پارچه وكيوم مي شود.

كابينت ممبران از يكي از جديدترين سبك هاي كابينت آشپزخانه شيك و مجلل است كه با رنگ ها و طرح هاي متنوع ساخته مي شود كه امروزه در در صنعت كابينت مورد استفاده قرار مي گيرد و با استفاده از روكش PVC استفاده مي شود مقاوم در برابر رطوبت است پس بهترين گزينه براي انتخاب آشپزخانه هايي  كه رطوبت زيادي دارند و آشپزخانه هايي مثل هتل يا تالار ها كه در طول 24 ساعت استفاده مي شود، است.

مزاياي كابينت ممبران

  1.  
    1.  
    2. عدم نفوذ آب و رطوبت
    3. زيبايي بيشتر به دليل روكش يكپارچه اي كه دارد
    4. رفع معايب روكش ملامينه و وينيل در MDF هاي معمولي

شركت آرين آرايه در زمينه طراحي كابينت هاي ممبران و نصب كابينت فعاليت به سزايي داشته است كه با استفاده از بهترين جنس بهترين طرح را با نازل ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. اين شركت با استفاده از نصاب هاي ماهر كابينت آشپزخانه شما را زيبا و مجلل تحويل خواهند داد.

منبع: كابينت ممبران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.