بازسازي مدارس

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

بازسازي مدارس

۱۴ بازديد

امروزه ساختمان خيلي از مدارس قديمي و كهنه شده اند كه اولا از لحاظ ايمني براي كودكان خطرناك است و دوما فضاي آنجا باعث افسردگي و دلزدگي كودكان مي شود كه تمايل رفتن به مدرسه را كم مي كند. به همين دليل مسئولين زماني كه مي بينند مدرسه قديمي و كهنه شده است نياز است آن را بازسازي كنند و با توجه به پيشرفت طراحي دكوراسيون فضاي آنجا را جديد و مدرن كنند.

براي بازسازي مدارس لازم است در اول كار مسئولين بودجه كه مي توانند بازسازي را انجام دهند را برآورد كنند، سپس به يك شركت خدمات بازسازي مراجعه نمايند و درباره بازسازي مدرسه با آنها مشورت كنند. شركت گروهي از متخصصان را براي بازديد به محل مورد نظر مي فرستند تا آنها محل هايي كه نياز به بازسازي دارد را مشخص كنند و بتوان طرح اوليه براي بازسازي مدرسه در نظر داشته باشند. بعد از بازديد اوليه يك طرح سه بعدي كه قرار است در كلاس ها، حياط مدرسه، نماي ساختمان، نماز خانه و … انجام شود در اختيار شما قرار مي دهند كه با تاييد يا تغيير نقشه را نهايي مي كنند. در مرحله بعدي نوبت به انتخاب متريالي است كه شما با سليقه خود رنگ و طرح آنها را انتخاب نماييد.

بازسازي مدارس با بازسازي خانه هاي مسكوني يا ساختمان هاي تجاري متفاوت است. متريالي كه براي اين كار استفاده مي شود بايد با كيفيت ترين جنس باشد كه با گذشت زمان نيازي به بازسازي ساختمان مجدد نباشد.

بازسازي مدارس شامل: تعويض سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي، تعمير يا تعويض سقف پوش و ديوار پوش هاي كلاس ها و راه رو ها، بازسازي حياط و زمين بازي، مجهز كردن آبخوري ها و … را بايد انجام دارد كه هر كدام بايد توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود.

شركت پرشين دكور متخصص در زمينه بازسازي مسكوني و بازسازي تجاري داراي چندين پروژه براي انجام بازسازي مدارس در نقاط مختلف كشور انجام داده است، كه بهترين نقشه و طرح را با استفاده از افراد متخصص و ماهر انجام داده است.

منبع: بازسازي مدارس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.