كابينت وكيوم

ارتيمان ارايه در زمينه خدمات و طراحي پارچه ديواري فعاليت دارد.

كابينت وكيوم

۱۷ بازديد

كابينت هاي MDF  امروزه در بازار و صنعت كابينت آشپزخانه جايگاه فوق العاده اي دارد كه با گذشت زمان هر روز طرح ها و رنگ هاي متنوعي توليد مي شود. يكي از انواع كابينت كه امروزه به دليل زيبايي و متنوع بودن طرح و رنگ در بين مردم استفاده فراواني مي شود كابينت وكيوم است.

MDF  در واقع فيبر نيمه سنگين جز فراوردهاي چوبي است با توجه به مزايايي كه دارد در صنعت طراحي و ساخت كابينت استفاده زيادي مي شود. به دليل خام بودن MDF  با استفاده از روكش هاي PVC  آن ها را روكش مي كنند. كابينت وكيوم در واقع همان كابينت از جنس MDF  است كه با استفاده از دستگاه، روكش را بر روي آن وكيوم مي كنند و در بازار صنعت كابينت به كابينت وكيوم معروف است.

مزاياي كابينت وكيوم

از جمله مزاياي كابينت وكيوم اين است كه در برابر گرما، رطوبت، آب و … در طول زمان زياد، زيبايي خود را از دست نمي دهد و با تميز كردن آن همان زيبايي اوليه خود را به دست مي آورد.

MDF  خام در بازار قيمت گراني ندارد ولي با استفاده از روكش هاي PVC  كه به كابينت هاي وكيوم يا كابينت هاي ممبران را توليد مي كنند ارزش زيادي پيدا مي كند.

در واقع MDF با استفاده از روكش هاي PVC ، گرما، خلاء، فشار به كابينت وكيوم تبديل مي شوند. در واقع با استفاده از چسب روكش PVC  را روي MDF  قرار مي دهيم و بعد آن را در دستگاه  پرس قرار مي دهيم كه با استفاده از گرما و فشار و به كمك چسبي كه در ابتدا زده ايم روكش به MDF  چسبيده شود، در صورت تمايل با استفاده از دستگاه هاي مجهز CNC برروي آنها طرح و مدل را با سليقه و ريز كاري حكاكي مي كنيم.

كشورهاي متعددي اعم از ايران، چين، ايتاليا و … كابينت وكيوم توليد مي كنند. شركت آرين آرايه در زمينه طراحي كابينت هاي وكيوم و همچنيننصب كابينت فعاليت به سزايي داشته كه با انتخاب طرح و رنگ با سليقه خود اين شركت زيبايي فوق العاده اي را براي آشپزخانه شما خلق مي كند.

منبع: كابينت وكيوم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.